![]() |
![]() |
![]() |
|
|
رقم المشاركة : ( 4 ) | ||||
|
عضو فعال
|
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخواتى حببت أن أشارك برايى معاكم بصراحه أنا لوزوجى تزوج عليا مش هفكر بالطلاق نهائيا عارفين فى مثل فى مصر عندنا بيقول ( مراتك القديمة تحلى حتى لو كانت وحلة ) وبالعكس أنا مش ضدد أنه يتزوج بالعكس .... أنا برضه هعيش معاه لانى لو طلبت الطلاق أنا اللى خسرانه انا اقعدعلى قلبه وقلبها ويصرف عليا أنا وولادى ههههههههههههههههههههه |
||||
|
| مواقع النشر (المفضلة) |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر رد |
| موضوع للنقاش (ماذا تعرف عن موانع التحصين) | ثاني النويهض | قسم وجهة نظر | 9 | 19-Apr-2017 02:54 PM |
| بنظرك .. ((آسف)) .. هل تدواي جِراحك ؟!! دعوه للنقاش | بسمة الفجر | قسم وجهة نظر | 0 | 07-Mar-2007 01:50 AM |
| ماذا أعــددت لرمضــان ؟ | المنسيه | قسم خاص لشهر رمضان | 4 | 12-Sep-2006 04:28 PM |
| بذكائك وحكمتك تسعدين زوجك وأسرتك | يارحيم | قسم منهج أهل السنة والجماعة والحوار الاسلامي | 3 | 05-Jul-2006 03:04 PM |
| دعوه للنقاش ....ماهى الاثار المترتبه على اطفالنا من ((سونى بلايستيشن )) | المذنب التائب | قسم منهج أهل السنة والجماعة والحوار الاسلامي | 3 | 11-Jul-2005 05:54 AM |