الموضوع: عيونى
عرض مشاركة واحدة
  رقم المشاركة : ( 1 )  
قديم 31-Dec-2007, 06:39 AM
الصورة الرمزية عهود
 
عضو جديد

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  عهود غير متواجد حالياً  
الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 15223
تـاريخ التسجيـل : Jul 2007
العــــــــمـــــــــر :
الــــــــجنــــــس :
الـــــدولـــــــــــة : الرياض
المشاركـــــــات : 33 [+]
آخــر تواجــــــــد : ()
عدد الـــنقــــــاط : 10
قوة التـرشيــــح : عهود is on a distinguished road
السلام عيكم ورحمة الله وبركاتة
اخى الفاضل اللى قرر هذا الرقية على شيخ فاضل الله يجزاه كل خيروكان يجينا عند البيت ويقرا علينا ومن ضمن الاعراض اللى مازات مع الرقية احس كان شى ماسك بقوة على راسى وعيونى وهذا اللى عاملى قلق بس كيف اعرف ان هذا الضعف طبيعى او من الاصابة ؟
رد مع اقتباس
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42